close
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
26
ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ
ΓΛΑΦΥΡΑ, ΓΛΑΦΥΡΗ, ΓΛΑΦΥΡΟΥΛΑ, ΓΛΑΦΥΡΟΣ
Επιλέξτε αν θα πλοηγηθείτε στο eshop μας ως πελάτης:
ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΝΗΣΟΥ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Επικοινωνήστε μαζί μας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο info@edrinks.gr ή τηλεφωνικά στο 210.6215550 (ΔΕΥ-ΠΑΡ 09:30-17:00).

Αν είστε νέος πελάτης, θα χρειαστεί να ανοίξετε λογαριασμό στο κατάστημά μας προκειμένου να πραγματοποιήσετε αγορές και να εγγραφείτε στο newsletter και για να αξιοποιήσετε τις λοιπές μας υπηρεσίες. 

Σε όλες τις σελίδες του edrinks.gr, πάνω δεξιά, υπάρχει το εικονίδιο «ΕΙΣΟΔΟΣ»  . Η εγγραφή σας μπορεί να πραγματοποιηθεί κάνοντας κλικ στο εικονίδιο αυτό και να προχωρήσετε την διαδικασία εγγραφής.

Το edrinks σας παρέχει τρεις επιλογές εγγραφής:

  1. ΛΙΑΝΙΚΗ : Αφορά Ιδιώτες με την έκδοση Απόδειξη Λιανικής.
  2. ΧΟΝΔΡΙΚΗ : Αφορά Επαγγελματίες  / Εταιρείες με έκδοση Τιμολογίου
  3. ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ: Αφορά όσους πραγματοποιούν αγορές για λογαριασμό πολλαπλών εταιρειών ή ιδιωτών
    1. Στην επιλογή ΛΙΑΝΙΚΗ θα σας ζητηθεί ένας έγκυρος λογαριασμός e-mail . Αν έχετε ήδη δικό σας e-mail account , το δηλώνετε και αντίστοιχα  θα μεταφερθείτε σε μία σελίδα όπου υπάρχει μία φόρμα συμπλήρωσης των προσωπικών σας στοιχείων. Στην ίδια φόρμα θα πρέπει να επιβεβαιώσετε  το e-mail σας ή να το αλλάξετε καθώς και να εισάγετε ένα προσωπικό κωδικό (password) -τον οποίο επιλέγετε εσείς- και θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον έξι (6) χαρακτήρες, αριθμούς ή γράμματα. Συνεχίζεται την διαδικασία συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία για την δημιουργία του λογαριασμού σας . Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας,  κάνετε κλίκ στην "Καταχώρηση στοιχείων" και ο λογαριασμός σας έχει δημιουργηθεί!
    2. Στη επιλογή ΧΟΝΔΡΙΚΗ θα σας ζητηθεί το ΑΦΜ της εταιρείας που θέλετε να εγγράψετε . Το δηλώνετε και αντίστοιχα  θα μεταφερθείτε σε μία σελίδα όπου υπάρχει μία φόρμα συμπλήρωσης των προσωπικών σας στοιχείων καθώς και των επαγγελματικών σας. Στην ίδια φόρμα θα πρέπει να επιβεβαιώσετε  το e-mail σας ή να το αλλάξετε καθώς και να εισάγετε ένα προσωπικό κωδικό (password) -τον οποίο επιλέγετε εσείς- και θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον έξι (6) χαρακτήρες, αριθμούς ή γράμματα. Συνεχίζεται την διαδικασία συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία για την δημιουργία του λογαριασμού σας . Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, κάνετε κλίκ στην "Καταχώρηση στοιχείων" και ο λογαριασμός σας έχει δημιουργηθεί.
    3. Στην επιλογή ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ θα σας ζητηθεί ένας έγκυρος λογαριασμός e-mail. Αν έχετε ήδη δικό σας e-mail account , το δηλώνετε και αντίστοιχα  θα μεταφερθείτε σε μία σελίδα όπου υπάρχει μία φόρμα συμπλήρωσης των προσωπικών σας στοιχείων και αφού ολοκληρώσετε την εισαγωγή θα έχετε οριστεί ως «διαχειριστής / αγοραστής» πολλαπλών εταιρειών ή λογαριασμών. Στην συνέχεια στο πεδίο ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΝΕΟΥ ΠΕΛΑΤΗ επιλέγετε το είδος λογαριασμού/ών  - πελάτη/ών  που θέλετε να καταχωρήσετε ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ ή ΛΙΑΝΙΚΗΣ.  Ανάλογα την επιλογή σας  θα μεταβείτε στα αντίστοιχα πεδία 1.1  και 1.2 πεδία συμπληρώσεις στοιχείων.

Ανά πάσα χρονική στιγμή, ανεξάρτητα από τον τρόπο της αρχικής σας εγγραφής, θα μπορείτε να αναβαθμίσετε τον λογαριασμό σας σε «ΑΓΟΡΑΣΤΗ» εφόσον θέλετε να προχωρήσετε μια παραγγελία σε άλλα στοιχεία Λιανικής ή και Χονδρικής  

Σημείωση:  Αν έχετε βάλει κάποια προϊόντα στο καλάθι σας πριν τη δημιουργία λογαριασμού, κάνετε κλικ στην επιλογή "Παραγγελία". Θα οδηγηθείτε και πάλι στη φόρμα εγγραφής. Στη συνέχεια ακολουθήστε τις παραπάνω οδηγίες.

 

Εφ’ όσον καταχωρήσετε επιτυχώς την παραγγελία σας, θα λάβετε άμεσα στο e-mail του λογαριασμού σας σχετική επιβεβαίωση, όπου αναφέρονται αναλυτικά όλα τα στοιχεία της και χρήσιμες πληροφορίες.

Σημείωση. Για τη δική σας εξυπηρέτηση, είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε περίπτωση που δεν το λάβετε, να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η Εγγυοδοσία αναφέρεται στην  αξία του  βαρελιού , η  οποία θα υπολογιστεί αυτόματα στο καλάθι σας αφού φυσικά επιλέξετε την αγορά της συγκεκριμένης μπίρας  σε βαρέλι . Το ποσό της εγγυοδοσίας θα προσαυξηθεί ανάλογα με τα τεμάχια που καταχωρήσατε.

Σας δίνεται η δυνατότητα να αλλάξετε όποτε το θελήσετε, μέρος ή το σύνολο των προσωπικών στοιχείων που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή ή την πρώτη παραγγελία σας.

Προσωπικά Στοιχεία:
Μπορείτε να αλλάξετε τα προσωπικά σας στοιχεία κάνοντας Είσοδο στο πεδίο "Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ". Πραγματοποιήστε τις αλλαγές που επιθυμείτε στην φόρμα "ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ" και κάνετε κλικ στο πεδίο που θέλετε να αλλάξετε:

Μόλις ολοκληρώσετε τις αλλαγες σας κάντε κλικ στο πεδίο "ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ"

Όλες οι παραγγελίες που έχετε πραγματοποιήσει στο edrinks.gr καταχωρούνται στον προσωπικό σας λογαριασμό. Οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να κάνετε ανασκόπηση αυτών.

Μπορείτε να ελέγχετε ανά πάσα στιγμή την κατάσταση (status) της παραγγελίας σας τόσο συνολικά, όσο και ανά προϊόν. Απλά αφού πρώτα έχετε εισέλθει με το e-mail και τον κωδικό σας, επιλέξτε δεξιά από τα στοιχεία σας, από το αρχείο των πρόσφατων παραγγελιών, την εν λόγω παραγγελία.

Για παράδειγμα, εδώ θα μάθετε ποια προϊόντα είναι έτοιμα προς αποστολή, ποια αναμένονται για παραλαβή από το κατάστημα, αν κάποια από αυτά είναι τελικά εξαντλημένα καθώς και πότε η παραγγελία ολοκληρώθηκε, δηλαδή απεστάλη από τα γραφεία μας.

Σημείωση. Σε ορισμένες περιπτώσεις, εντός των στοιχείων της εν εξελίξει παραγγελίας σας, υπάρχουν μηνύματα από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Μην τα αγνοήσετε! Περιέχουν ιδιαίτερα σημαντικές πληροφορίες για την πορεία αυτής.

Σε αυτή την ενότητα του λογαριασμού σας, έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύετε αγαπημένα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και επιθυμείτε μελλοντικά να βρεθούν στο καλάθι σας, αν και όποτε εσείς το αποφασίσετε!

  • Όταν θέλετε να προσθέσετε κάποιο ενδιαφέρον προϊόν στη Wish List, απλά κάνετε κλικ στο εικονίδιο «Προσθήκη στη Wish List». Βρίσκεται στη σελίδα με τις αναλυτικές πληροφορίες του προϊόντος, δίπλα από το «Προσθήκη στο καλάθι».
  • Αν κάποια στιγμή θέλετε να αφαιρέσετε κάποιο προϊόν από τη λίστα με τις επιθυμίες σας, απλά κάνετε κλικ στο πεδίο «Αφαίρεση από τη WishList».
  • Αν είστε έτοιμοι να αγοράσετε προϊόν που έχετε συμπεριλάβει σε αυτή τη λίστα, κάνετε "Είσοδο" στη συνέχεια επιλέξτε τη Wish List, εντοπίστε το προϊόν και κάνετε κλικ στο πεδίο «Προσθήκη στο καλάθι».

Κάνοντας login στον λογαριασμό σας μπορείτε να δείτε την λίστα με τις αγοραστικές σας επιθυμίες επιλέγοντας το πεδίο «Wish List» στη σελίδα του λογαριασμού σας στο πλαϊνό μενού της σελίδας ή στο πάνω μέρος κάθε σελίδας του site.

Κατά την εγγραφή σας στο κατάστημα επιλέξτε να τσεκάρετε το κουτάκι που σας ρωτάει αν επιθυμείτε να λαμβάνετε το newsletter μας.

Το newsletter είναι υπηρεσία ενημέρωσης και προτάσεων αγορών από το edrinks.gr αποκλειστικά και μόνο για τα μέλη του site.

Κάθε βδομάδα στο mailbox σας λαμβάνετε τα νέα του καταστήματος, νέες προτάσεις, προσφορές, εκδηλώσεις και διαγωνισμούς!

Αν δεν το έχετε επιλέξει κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σας, μπορείτε κάνοντας login στον λογαριασμό σας να κάνετε κλικ στη φόρμα «Προσωπικά Στοιχεία» την επιλογή «Επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερωτικά e-mail από το edrinks.gr;» και στη συνέχεια «Καταχώρηση στοιχείων».

Υπάρχει η δυνατότητα εφόσον το επιθυμείτε να μην λάβετε ξανά newsletter του edrinks.gr. Απλά θα αφαιρέσετε το «tick» από την επιλογή «Επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερωτικά e-mail από το edrinks.gr;» και στη συνέχεια επιλέγετε «Καταχώρηση στοιχείων».

Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να ξεκινήσετε και πάλι να λαμβάνετε newsletter ακολουθώντας την παραπάνω διαδικασία.

Κατά την διαδικασία της εγγραφής σας στο site σας, ζητήθηκε εκτός από το e-mail σας και ένας προσωπικός κωδικός πρόσβασης που θα σας επιτρέπει να εισέρχεστε στον λογαριασμό σας στο www.edrinks.gr.

Σε περίπτωση που ξεχάσετε τον συγκεκριμένο κωδικό μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ. Σύντομα θα σας αποσταλεί e-mail από το κατάστημά μας το οποίο θα περιέχει αυτόν τον κωδικό.

Αν παρ' όλα αυτά μετά από 24 ώρες δεν έχετε λάβει το e-mail, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail στο info@edrinks.gr  ή τηλεφωνήστε μας στο 2106215550.

Αν λάβετε σχετικό e-mail χωρίς να το έχετε ζητήσει εσείς, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στα παραπάνω στοιχεία.

Αν έχετε γεμίσει το καλάθι σας και είστε έτοιμοι για παραγγελία και ξεχάσετε τον κωδικό σας μπορείτε να κάνετε κλικ στο πεδίο "Ξέχασα τον κωδικό μου" που βρίσκεται κάτω από την φόρμα εισαγωγής των στοιχείων για log in. Θα ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία με παραπάνω.

Έχετε την δυνατότητα μόλις κάνετε log in στον λογαριασμό σας να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης με κάποιον νέο. Αυτή τη διαδικασία μπορείτε να την πραγματοποιείτε, όσο τακτικά εσείς κρίνετε σκόπιμο.

Εισέρχεστε στο λογαριασμό σας, στην καρτέλα προσωπικά στοιχεία συμπληρώνετε τα απαραίτητα στην επιλογή «Για αλλαγή κωδικού συμπληρώστε τα ακόλουθα πεδία:» και στη συνέχεια κάνετε κλικ στο πεδίο «Ενημέρωση στοιχείων».

ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Στην κορυφή κάθε σελίδας, στα δεξία του λογότυπου edrinks.gr , υπάρχει ένα ειδικό πεδίο που επιτρέπει τη γρήγορη αναζήτηση στο σύνολο του καταστήματος ή και επιλεκτικά σε ένα από τα τμήματά του (Ποτά, Κρασιά κλπ.). Πληκτρολογήστε με κεφαλαία ή μικρά γράμματα το όνομα του παραγωγού ή το brand του προϊόντος, ή μια λέξη-κλειδί από το προϊόν που σας ενδιαφέρει.
Σαν αποτέλεσμα θα πάρετε μία λίστα με τα προϊόντα που πληρούν τους όρους αναζήτησης. Π.χ. Ψάχνετε με τη λέξη-κλειδί " “ουΐσκυ" σε όλα τα προϊόντα. Θα σας εμφανιστεί μία λίστα προϊόντων στην περιγραφή των οποίων περιέχεται η λέξη " ουΐσκυ " είτε στον τίτλο, είτε στην περιγραφή του προϊόντος.

Αν είστε νέος πελάτης, θα χρειαστεί να ανοίξετε λογαριασμό στο κατάστημά μας προκειμένου να πραγματοποιήσετε αγορές και να εγγραφείτε στο newsletter και για να αξιοποιήσετε τις λοιπές μας υπηρεσίες.

Σε όλες τις σελίδες του edrinks.gr, πάνω δεξιά, υπάρχει το εικονίδιο «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ». Η εγγραφή σας μπορεί να πραγματοποιηθεί κάνοντας κλικ στο εικονίδιο αυτό και να προχωρήσετε την διαδικασία εγγραφής.

Αρχικά θα σας ζητηθεί ένας έγκυρος λογαριασμός e-mail. Αν έχετε ήδη δικό σας e-mail account , το δηλώνετε και αντίστοιχα  θα μεταφερθείτε σε μία σελίδα όπου υπάρχει μία φόρμα συμπλήρωσης τωνπροσωπικών σας στοιχείων. Στην ίδια φόρμα θα πρέπει να επιβεβαιώσετε  το e-mail σας ή να το αλλάξετε καθώς και να εισάγετε ένα προσωπικό κωδικό (password) - τον οποίο επιλέγετε εσείς- και θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον έξι (6) χαρακτήρες, αριθμούς ή γράμματα. Συνεχίζεται την διαδικασία συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία για την δημιουργία του λογαριασμού σας .

Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, κάνετε στην "Καταχώρηση στοιχείων". Ο λογαριασμός σας έχει δημιουργηθεί!

Σημείωση:  Αν έχετε βάλει κάποια προϊόντα στο καλάθι σας πριν τη δημιουργία λογαριασμού, κάνετε κλικ στην επιλογή "Παραγγελία". Θα οδηγηθείτε και πάλι στη φόρμα εγγραφής. Στη συνέχεια ακολουθήστε τις παραπάνω οδηγίες.
Επιλέξτε το εικονίδιο «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ» πάνω δεξιά σε οποιαδήποτε σελίδα του edrinks.gr και απολαύστε τα προνόμια ενός εγγεγραμμένου χρήστη.

Τροποποιήστε τα προσωπικά σας στοιχεία

Έχετε άμεση πρόσβαση στα προσωπικά στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στο edrinks.gr. Τροποποιήστε όποια από τα προσωπικά σας στοιχεία επιθυμείτε (Ονοματεπώνυμο, E-mail, Τηλέφωνο, Kωδικό, κ.ά.) και ολοκληρώστε τη διαδικασία επιλέγοντας "Ενημέρωση στοιχείων".
ΔΩΡΟ: Το edrinks.gr σας δίνει την ευκαιρία να κάνετε μοναδικά δώρα στους αγαπημένους σας! Διαλέξτε από τα  προϊόντα της κατηγορίας ΔΩΡΑ ΚΑΛΑΘΙΑ  του edrinks.gr και βρείτε αυτό που ταιριάζει σε κάθε περίσταση.

ΕΥΧΕΤΗΡΙΑ ΚΑΡΤΑ: Στείλτε μαζί με το δώρο σας & τις ευχές σας! Στη φόρμα των στοιχείων αποστολής κατά την διαδικασία της παραγγελίας επιλέξτε το πεδίο «Η παραγγελία είναι για δώρο» και κατόπιν γράψτε στο αντίστοιχο πεδίο το μήνυμα της ευχετήριας κάρτας.

Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτησή σας, η εταιρεία μας σας επιτρέπει να επιλέξετε μεταξύ των παρακάτω περιγραφόμενων τρόπων πληρωμής των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε. Οι διαφορετικοί τρόποι πληρωμής όπως αναλύεται και ακολούθως, συνδέονται, μεταξύ άλλων, και με τον χρόνο επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας ή/και τον χρόνο αποστολής του προϊόντος σε εσάς. Η συλλογή και επεξεργασία και των στοιχείων πληρωμής που μας αποστέλλετε εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της συγκατάθεσής σας που μας παρέχεται με την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας. Ιδίως για τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα λαμβάνονται σε συνεργασία και με τους συνεργαζόμενους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές και διασφαλίζουν τις πληρωμές σας, χωρίς η εταιρεία μας να διατηρεί στοιχεία της κάρτας σας, καθώς η διαδικασία πληρωμής γίνεται αποκλειστικά σε τραπεζικό περιβάλλον.

Οι τρόποι πληρωμής είναι συγκεκριμένα οι ακόλουθοι:

α) ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ – Μπορείτε να επιλέξετε την μέθοδο της αντικαταβολής είτε στην περίπτωση που επιλέγετε να σας αποσταλούν τα προϊόντα με υπηρεσία courier ACS, DELATOLAS Courier και DELATOLAS Economy (η υπηρεσία Αντικαταβολής για την Delatolas Economy ισχύει μονο για την περιοχή της Αττικής). Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή τότε θα πρέπει να καταβάλλετε το αντίστοιχο τίμημα (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ.courrier) κατά την παραλαβή του προϊόντος από τον μεταφορέα. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, θα πρέπει να είστε παρόντες κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την ταυτότητά σας.

β) ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ - Το edrinks δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard. Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την πιστωτική κάρτα η διαδικασία θα πραγματοποιείται και θα ολοκληρώνεται δια μέσου έμπιστου συνεργάτη μας – τραπεζικού ιδρύματος που παρέχει όλα τα εχέγγυα ασφαλείας των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Ειδικότερα, οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών σε πάρα πολλές μεγάλες επιχειρήσεις παγκοσμίως. Με την υποβολή της παραγγελίας σας θα γίνεται οριστική χρέωση του συνολικού ποσού στην πιστωτική σας κάρτα (τίμημα και τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς.) Για παραγγελίες έως 600 € (συμπ. ΦΠΑ) που πληρώνονται με πιστωτική κάρτα υπάρχει η δυνατότητα χρέωσης του ποσού  από 2 έως και 3 άτοκες δόσεις ενώ για παραγγελίες άνω των 600 €  (συμπ. ΦΠΑ) από 2 έως και 6 άτοκες δόσεις . Η επιλογή αυτή εμφανίζεται στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελιας, στη φόρμα εισαγωγής των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας.

γ) ΈΜΒΑΣΜΑ - Το edrinks σας δίνει τη δυνατότητα να πληρώσετε την αξία της παραγγελίας σας με τραπεζικό έμβασμα. Η πληρωμή γίνεται με κατάθεση σε έναν από τους τέσσερις τραπεζικούς  λογαριασμούς του edrinks και συγκεκριμένα:

Για να προχωρήσει η παράδοση της παραγγελίας σας  πρέπει να μας προσκομίσετε αποδεικτικό της κατάθεσης είτε με mail στο orders@edrinks.gr είτε με FAX  στο 2108002969 αναφέροντας τον μοναδικό αριθμό της παραγγελίας σας.

Κατά την διάρκεια καταχώρησης της παραγγελίας σας επιλέγετε τον αντίστοιχο μεταφορέα που επιθυμείτε συμφώνα με τις επιλογές που σας δίνει το σύστημα (συγκεκριμένοι συνεργαζόμενοι μεταφορείς ή ταχυμεταφορείς του edrinks) με τις ανάλογες χρεώσεις που προκύπτουν βάσει του όγκου / βάρος  της παραγγελίας.

Σε κάθε περίπτωση η παραγγελία σας θα σας αποστέλλεται από την εταιρεία μας ή από συνεργαζόμενο μεταφορέα της επιλογής της κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή, 08:00 - 17:00). Δυνάμει των βασικών χρονοδιαγράμματων παράδοσης των συνεργάτιδων μας εταιρειών μεταφορών και ταχυμεταφορών.

Η εταιρεία μας συνεργάζεται αρχικά κατά βάση με τις παρακάτω εταιρείες μεταφορών - ταχυμεταφορών .

  1. ACS Courier:  Η παράδοση σας θα γίνει σε 1 έως 5 ημέρες ανάλογα την περιοχή σας. Με την ACS Courier σας παρέχεται και η δυνατότητα αντικαταβολής με την επιπλέον χρεωση της υπηρεσίας αντικαταβολής. ).  Από αυτή την επιλογή εξαιρούνται παραγγελίες που εμπεριέχουν τα είδη που φέρουν την περιγραφή «Καλάθι».
  1. Εντός πόλης και εντός Περιφέρειας ορίζονται από 1 έως 2 ημέρες.
  2. Σε χερσαίους προορισμούς η παράδοση θα γίνεται σε διάστημα από 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες.
  3. Σε νησιώτικες περιοχές η παράδοση θα γίνεται σε διάστημα από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.
  4. Σε δυσπρόσιτες περιοχές η παράδοση θα γίνεται σε διάστημα από 1 έως 5 εργάσιμες ημέρες.
  1. DELATOLAS Courier:  Η παράδοση σας θα γίνει σε 1 έως 5 ημέρες ανάλογα την περιοχή σας. Με την DELATOLAS Courier σας παρέχεται και η δυνατότητα αντικαταβολής με την επιπλέον χρέωση της υπηρεσίας αντικαταβολής. ).  Η επιλογή αυτή εξυπηρετεί παραγγελίες που εμπεριέχουν τα είδη που φέρουν την περιγραφή «Καλάθι» και αφορούν μόνο ως τόπο παράδοσης την περιοχή της Αττικής.
  1. Εντός πόλης ορίζεται η 1 ημέρα και εντός Περιφέρειας ορίζονται οι 2 ημέρες.
  2. Σε χερσαίους προορισμούς η παράδοση θα γίνεται σε διάστημα από 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες.
  3. Σε νησιώτικες περιοχές η παράδοση θα γίνεται σε διάστημα από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.
  4. Σε δυσπρόσιτες περιοχές η παράδοση θα γίνεται σε διάστημα από 1 έως 5 εργάσιμες ημέρες.
  1. (DELATOLAS) ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ:  Η παράδοση σας θα γίνει σε 1 έως 5 ημέρες ανάλογα την περιοχή σας. Με την DELATOLAS ECONOMY σας παρέχεται και η δυνατότητα αντικαταβολής με την επιπλέον χρέωση της υπηρεσίας αντικαταβολής αλλά αποκλειστικά για την περιοχή της Αττικής. ).  Από αυτή την επιλογή εξαιρούνται παραγγελίες που εμπεριέχουν τα είδη που φέρουν την περιγραφή «Καλάθι»
  1. Εντός πόλης ορίζεται η 1 ημέρα και εντός Περιφέρειας ορίζονται οι 2 ημέρες.
  2. Σε χερσαίους προορισμούς η παράδοση θα γίνεται σε διάστημα από 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες.
  3. Σε νησιώτικες περιοχές η παράδοση θα γίνεται σε διάστημα από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.
  4. Σε δυσπρόσιτες περιοχές η παράδοση θα γίνεται σε διάστημα από 1 έως 5 εργάσιμες ημέρες.

Η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει παραδόσεις με δέσμευση ώρας και δεν παραδίδει Σαββατοκύριακα και αργίες. Σε περίπτωση που δεν σας εξυπηρετεί το δρομολόγιο παράδοσης του αντιστοίχου μεταφορέα, είναι δική σας ευθύνη σε εύλογο χρονικό διάστημα να συνεννοηθείτε με τον πάροχο μεταφοράς για την παραλαβή της αποστολής σας από την έδρα του. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής αν δεν έχετε παραλάβει σε διαστημα 10 ημερών η αποστολή / παραγγελία θα επιστρέφεται από τον μεταφορεά στις εγκαταστάσεις μας και θα ακυρώνεται χωρίς καμία προειδοποίηση.

α) Με την επιβεβαίωση της αποστολής της παραγγελίας σας προς παράδοση θα ενημερώνεστε με μήνυμα στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει και για τον αριθμό αποστολής (πχ courier tracking number) των προϊόντων σας, όπου αυτό είναι διαθέσιμο.

β) Σε κάθε περίπτωση η παραγγελία σας θα σας αποστέλλεται από την εταιρεία μας ή από συνεργαζόμενο μεταφορέα της επιλογής της κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή, 08:00 - 17:00), δυνάμει των βασικών χρονοδιαγραμμάτων παράδοσης των συνεργάτιδων μας εταιρειών μεταφορών και ταχυμεταφορών.

Οι ημέρες παράδοσης που περιγράφονται παραπάνω ξεκινούν από την επομένη της ημέρας κατά την οποία λαμβάνετε e-mail για την τελική επιβεβαίωση της αποστολής της παραγγελίας σας. Βασικός γνώμονας για να ξεκινήσει η διαδικασία προετοιμασίας της παραγγελίας σας είναι να έχει καταχωρηθεί από εσάς έως τις 09:00πμ έκαστης εργάσιμής  μέρας, και να έχει εξοφληθεί ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει.

Η εταιρεία μας και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη παράδοση σε εσάς των προϊόντων που έχετε παραγγείλει με βάσει το ως άνω χρονοδιαγράμμα. Δεν ευθύνεται όμως για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Ενδεικτικώς δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες τις εταιρείας μας από τους προμηθευτές μας κλπ. Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρεία μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε παραχωρήσει προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση.

Mολονότι έχουμε λάβει κάθε δυνατή μέριμνα για την ενημέρωσή σας σε σχέση με την τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος παρ' όλ' αυτά υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος από τους προμηθευτές μας (και μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας). Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία μας θα κάνει και πάλι κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας βάσει των τρόπων επικοινωνίας που αναφέρονται ανωτέρω προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος ή την ακύρωση της παραγγελίας αζημίως και για τα δύο μέρη και την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχουν καταβληθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.

 ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ

Κατά καιρούς η εταιρεία δύναται να προσφέρει δωρεάν παραδοση στου πελάτες της.  Η επιλογή αυτή θα είναι ενεργή στο πεδίο Τρόπος Αποστολής με την διακριτική ονομασία “EDRINKS” . Η προσφορά αυτή μπορεί να είναι συνάρτηση της αξίας της παραγγελίας ή και να αφορά συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές . Σε κάθε περίπτωση με την επιλογή αυτή η παράδοση της παραγγελίας θα αφορά 2-5 ημέρες και η επιλογή του μεταφορέα θα είναι στην κρίση του edrinks.

α) Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Επίσης η εταιρεία μας γνωρίζει ότι ανάμεσα στα προϊόντα της περιλαμβάνονται και εύθραυστα ή/και ευαίσθητα είδη και για το λόγο αυτό λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (σε συνεργασία και με τους προμηθευτές και τους μεταφορείς της) ώστε τα είδη αυτά να αποστέλλονται εντός ειδικών συσκευασιών που τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά την μεταφορά τους ή/και την αποθήκευσή τους. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Για τον λόγο αυτό σας καλούμε να ελέγχετε τη συσκευασία των προϊόντων κατά την παραλαβή τους. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα.

β) Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε γραπτώς επικοινωνώντας μαζί μας στο e-mail info@edrinks.gr δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν προς αντικατάσταση του ελαττωματικού ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση. Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε αποδειχθεί ελαττωματικό από την κατασκευή του, τότε μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του με το ίδιο ή με άλλο προϊόν της αρεσκείας σας, ή την έκδοση πιστωτικού ισχύος ενός έτους ή την άτοκη επιστροφή των χρημάτων σας. Η επιστροφή και αντικατάσταση έκαστης παραγγελίας γίνεται μετά από έλεγχο του ελαττωματικού προϊόντος, χωρίς χρέωση μεταφορικών εξόδων, αρκεί να γίνει ενημέρωση της εταιρείας μας εντός 14 εργασίμων ημερών και με την μεταφορική που σας προτείνουμε.

γ) Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός των 14 εργασίμων ημερών είναι: Να μην έχει χρησιμοποιηθεί – ανοιχθεί το προϊόν, να μην έχει αφαιρεθεί κανένα ταμπελάκι ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα, να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά. Ακόμη, για τα είδη που περιλαμβάνουν ειδικότερη συσκευασία (όπως όλως ενδεικτικώς τα προϊόντα που περιλαμβάνουν συσκευασία δώρου ή καλάθια) θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή/και φθαρεί η συσκευασία τους αυτή. Υπενθυμίζεται ότι υπάρχει η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Α.Κ.

δ) Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας αναιτιολόγητα μετά από γραπτό αίτημα πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος χωρίς κανένα απολύτως κόστος, πλην των πιθανόν εξόδων επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο), η οποία θα γίνεται με δική σας ευθύνη και δικά σας έξοδα (εκτός αν άλλως ορίζεται κατά καιρούς από την Εταιρεία συνολικά ή ειδικά για συγκεκριμένα προϊόντα). Αναιτιολόγητη ακύρωση παραγγελίας δεν γίνεται δεκτή σε προϊόντα προσφοράς – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση orders@edrinks.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο 2106215550, ή μέσω της ιστοσελίδας αυτής από το πεδίο «ο Λογαριασμός μου», επιλέγοντας «οι Παραγγελίες μου» και συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα ακύρωσης παραγγελίας.

ε) Με την παραλαβή του προϊόντος που έχετε επιστρέψει θα ενημερώνετε σχετικά το πεδίο «Λογαριασμός Μου» ενώ για κάθε επόμενη διαδικασία (όπως ενδεικτικά αποστολή νέου προϊόντος, αντικατάσταση κλπ) θα ενημερώνεστε τόσο από το πεδίο «Λογαριασμός Μου» όσο και βάσει της διαδικασίας του άρθρου 3 ανωτέρω. Κάθε επιστροφή χρημάτων θα γίνεται είτε με πίστωση της κάρτας με την οποία πραγματοποιήθηκε η αγορά, είτε, σε περίπτωση αντικαταβολής ή εμβάσματος, με πίστωση τραπεζικού λογαριασμού που θα υποδεικνύεται από τον πελάτη, είτε με πίστωση του ποσού σε επόμενη παραγγελία, εφόσον συμφωνηθεί.

στ) Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013)

Δικαιούστε μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης αναιτιολόγητα από την πώληση αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό εκκινεί από την ημέρα παραλαβής των παρουσών οδηγιών εγγράφως, πάντως όχι πριν από την παράδοση των προϊόντων. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της ξεκάθαρης δήλωσης υπαναχώρησης ή η αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Η δήλωση αποστέλλεται εγγράφως με τους ακόλουθους τρόπους: Με συστημένη επιστολή προς την εταιρεία στη διεύθυνση της παραγράφου 1, ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: orders@edrinks.gr ή με φαξ στο: 2108002969 (βρες εδώ υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης). Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη με δίκη του ευθύνη. Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν μείωση της αξίας του εμπορεύματος, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στην κακή χρήση του προϊόντος ή σε χρήση με τρόπο άλλο από εκείνον που είναι αναγκαίος για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών του προϊόντος. Ως καλή χρήση και ειθισμένη εξέταση και διαχείριση του προϊόντος προκειμένου για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών αυτού, εννοείται η εξέταση των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα με τον τρόπο που συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα.

Εφόσον η εταιρεία μας παραλάβει το προϊόν και ελέγξει για τυχόν μείωση της αξίας του, θα σας επιστρέφει τα χρήματα που καταβάλατε, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων της αρχικής αποστολής, εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο

Το παραπάνω δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται σε περίπτωση που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προσωπικές εξατομικεύσεις που έχει ζητήσει ο πελάτης ή που μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.


 

 
Taste and Cocktail WizardCocktail wizardTaste Wizard
Taste and Cocktail Wizardcocktail wizardtaste wizard